yalla
yalla
yalla
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yalla

welcome our worled

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى

كاتب الموضوعرسالة
YOYO
المدير العام
المدير العام
YOYO

ذكر عدد الرسائل : 600
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رومانسى
الأوسمة : هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى 110

هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى Empty
مُساهمةموضوع: هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى   هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 7:40 am

Very Happy

الســــــــــلام عليـــــكم ورحمـــة اللـــه وبركـــاتـه

study الى اعز اصحاب واحسن اعضاء فى الدنياstudy
اعضاء المنتدى
انا سحر العيون هقول الكلام ده من قلبى ومش مش اى جريدة ولا من نسج خيالى ارجو الاهتمام بيها وان نصدقو فى الراى ونقول الصراحة ليا بجد لانى انا شخصيا عصرت هذه التجربة وهى كلتالى
اول انا احمد من المنصورة انا هقول تجربة حقيقية وحصلت وفعلا بتحصل وهى الحب على الياهو انا اعرف واحدة صديقى كان بيحب على النت بيموت فى بنت والبنت دى مخطوبة هو شافها من زمااااااان وكان عايز يوصلها بصراحة البنت دى اكبر منه بسنة بس هو بيحبها وهى مش تعرف لان اقدر اقول قريبها من بعيد هى فاضية قاعدة مع مامتها باباها اتوفى واتخطبت والخطيب فى السفر المهم انى البنت دى جميلة لا لا مش جميلة شديدة الجمال اما الولد يعنى مش جميل اوى بس ولد المهم والاهم ان فى مرة وبالصدفة اخد اميلها ومش يعرف ان عندها جهاز فى البيت ضاف اميلها وهى ضافتة كل ده صدفة واتكلمو هو علشان قريبها عارف عنها حجات كتير وهى مش تعرفة مين معاها دخل عليها باسم تانى شكل تانى صور شخصية مختلفة عن الاصل وقعد يحسسها انو قريب منها راحلها الجامعة بتاعتها وشافها وده كله كذب البنت مصدقت انها لقيت واحد اخير حس بيها يحسسها بالحب فعلا لعد وفاه باباها اتعلقت بيه حبيته قالتله تليفوتك فعلا اداها رقم موبيله اتكلمو دخل عليها بكلام رومانسى جميل وكله كذب خداع والبنت صدقتة قالتله انا عايزة اشوفك بتهرب منها علشان الصورة اللى اخدها لنفسة مش صورتة ويعنى قاعد يتوهه وهى كل لحظة بتفكر فيه تتصل بيه تتطمن عليه لدرجة انهيا بتحبة اكتر من نفسيها ,,, على الرغم انو غير حجات كتير فى شخصيتها كانت مش بتنام غير بمنوم مش بتاخدو علشان خاطرة بقيت بتحس بيه فعلا وهو كل يوم بموضوع جديد الى الان ..............................................,؟ هذا الموضوع لم ينتهى بعد ؟ هناك التكملة ولكن بعد انا ارى راى اخوانى واخواتى فى المنتدى لكى اروى ما حدث وما يجب انا يحدث لان هذه القصة مستمرة حتى الان ارجو منكم الافادة بالراى وليس اكتر وارجو منكم بلاش كلامات الشكر والمدح على الموضوع انا ارجو منكم الراى وشكر study

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
https://yalla4ever.hooxs.com

هذه قصة حقيقيه ارجو من جميع اعضاء المنتدى اليها وابداء الراى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-