yalla
yalla
yalla
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yalla

welcome our worled

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008

كاتب الموضوعرسالة
YOYO
المدير العام
المدير العام
YOYO

ذكر عدد الرسائل : 600
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رومانسى
الأوسمة : كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008 110

كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008 Empty
مُساهمةموضوع: كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008   كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008 Icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 11:13 pm

ورجعت لاغلى منتدى
بس المرة دى بكلمات البوم حبيب قلبى تيمو
والبومه الجديد قرب كمان

/اغنية ماتوصنيش
لالا ماتوصنيش على حبى ليكهوة انا بعرف اخد قرار قدامعينيكلالالا مقدرش اعيش غير وانا حواليكهوة انا عرفت ارتاح غير من اديك ...اةلالالالاانا مش هنساك لالالالاما ملك هواكلالالا انا عشت معاك اجملايام حياتىمتوصنيش على حبى ليكوحياة عينيك اطمن عليك دا انا مطمن راجعليكايه ايه لالا طب انسى ايه انا ولا ايههوة انت فيك ياحبيبى حاجه تتنسىلالا معقول ماتعرفنيش انت ايهانت اللى بتيجى فى العمر مره ولاتتنسىياحبيبى ياللى خطفت قلبىانا قلبى قاللى مالوش غير هواكياعينى ياليل ...اة

2/اغنية دايب
دايب فى العيون دى وفيك مش هخبى عليكانت اولحب برتاحله وبسلم ليهفايت روحى رايحه معاكتعب لسانى انساك لو ماكنتش جنبىدلوقتى وكنت هاعمل ايهلاء بقى استنانى محتاجلك وشوقى ملانى حبككل يومالتانى عمال جوة منى يزيدانت بالنسبالى اكتر حد شاغل بالىمش حكى لك الىجرالى وقت ماكنت عننى بعيدعارف لما جنبى بقيتبالحياة حسيت ايوة انا اطمنتواتبسمت للايامشايف قد ايه فرحان لاء دا لسه كمانهى دى الدنيا حاجه تانيهاة ياسلام

3/اغنية بكلمه نتصالح
بكلمه نتصالح وبكلمتين نرجعنرجع لو حتى ايه يمنع مالناش غير بعضنادا البعد بيبين.....بين آسىوحنينوحبه مش هين ... اكبر من حبناروحنا ورجعنا للى كان بيتناايههايبعدنا ... بعد كل ده آيهدا حبه بيعدىعلى على قلبى ويهدىويقوللى مينقدىحبك بالشكل دةليه اسيبه يندهللىوفى بعده يشتاق لىما انا عارفوهمحتاج لى وانا اكتر من كده

4/قرب كمان
وانا جنبك حبيبى بجد مش عارفاقولك ايهمعاك الوقت بيعدى ما احسش بيهواى كلام هيوصف ايه فى لحظه بعشهاوانا وياك كفايه على تبقى فى حضنى وابقى معاكقرب كماندا انا من زمان مستنىاعيش وياك الحظه دى ياحبيبى قولبحبك وانا اوقلها معاكحبيبى تفوت سنينوايام على حبك فى قلبى يزيدكأنى بعيش من الاول فى حب جديدبعدت كتير وحضنكعنه مهما بعدت برجع ليهوقلبى يدوب فى احساسه اللى عايش فيه

5/اغنيةاسكتى
اسكتى مش الحياه من غيرك طلعت احلىواناا فاكرها فى بعدك هاتكون صعبهومش سهلهاة كان بيننا كلمه ووعدبس احنا نصيبنا مش لبعضانتى فى حالكوانا فى حالىوممكن كده نسال على بعضورايحه تقولى كلام للناسعلى اىاساسبتقولى جرحنى وعمره ماحسانتى اللى مابتحبيش فى حياتكغير حاجهواحده وبسياريت اقدر اقولها فى اغنيهالعيب مش فيكىدا انا اللى بميللناس ماتعرفش الحنيهوقلوبها كده فتحاها سبيلياريت ارجع للى انا حبيتهاازاى عرفتك بعدهادلوقتى بس عرفت قيمتها ولا يسوى حبكضللها

6/اغنية افتكرلى
افتكرلى اى حاجه كانت حلوه منىمش هاجرحتانى قلبك حبيبى خلاص سامحنىانا مش عارف ابعد عنكانا مش عارف حتى اعيشواللى تاعبنى بحبك اكتروانت بعيد زمان مابتشفنيشمعقول قادر تسيبنىفراقنا سهل عندكعديهالى عشان حاطرىحبيبى دا انا حتهمنك

7/اغنية ياتاعبنى
عمرها حصلتلك دى ... تبقى لسه شايف حدوانتلسه ماتعرفوش ايوه ماتعرفوشبس نفسك تجرى عليه تحضنه وتنام فى عينيهوانتلسه ماتعرفوش انا حاسيت دة معاكانا بقى طلبانى هواك انا بقى من يومماشفتكمش متخيل غير عمرى معاك ياتعبنى ياواجع قلبىبصراحه انا مش علىبعضىعايزك تحضنى تقرب منى ولا احضن اناماتستغربش منى اللى قولته انا جالىاحساس ليك فقولته دلالحزن فى قلبى انت شلته اول ما شفتك انا

8/قلبىاللى حبك
قلبى اللى حبك بطل يحبكبطل يسلم بطل يتكلم بطل يقول بهواكلماانت مش قد الغرام بتقول بحبك ليهلما انت مش قد الكلام عايز من قلبى ايهكنتعايش حياتى عشانكوياما حاولو ياما ياخدو مكانكقوللى انت حبتنى امتى لماعمرك ماحستنىكل مره بستحمل جرحكواجى على نفسى وانا اللى بصلحكولا بتقدروبتستهتر بمشاعرى وكل حنينىانا من اليوم ده هاعيش لحياتىوهنسى واكبر منحكياتى هى نقصا واللهى مانقصاافضل عايش كدا فى جراحمش فاهم ليه فضلتمعاكمش شايف فيك اى حاجاتتخلى قلبى اه ياقلبى متعلق ولا يومارتاح

9/اغنية قسمه ونصيب
ايوه كل واحد فينا راح وعاش حب جديدبسلسه الخير ماليناوكل شىء قسمه ونصيبوياريت اللى يشوفها يألها عاملهايهوياريت يطمن خوفهامش هاقول كان بيننا ايهوقوللها اللى كان بيننامايخلياش تشوفنى تبص بعيداى واحده ممكن تضعف قدام حبيبها دا شىء اكيدوانااكتر واحد عارف من جواها ملاك قلبه رقيقواللى كان بيننا فى عيتيه زكريات احساسبرىءحتى انا ايوه انا اللى بعدك حبيتهاطلعت انا فى حبها مش اول حبيبواهى دايره وبتدور علينا كلناما احنا خدنا حاجات كتير ماكنتش اصلنحقنا

10/اغنية بعيد عن عينى
بعيد عن عينى جايز اللى بينى وبينهعايشجوه قلبى مهما كانصحيح انو سايبنى.. بس قلبى مش سايبنىانسى حضنهبتاع زمان فى حاجات عشتها وياهوماتنفعش الا معاه لو ضاع منى اضيع واموتولاتنفع بعده حياة يغيب عن عينى ولكنهفى قلبى مهما اغيب عنه وكل مابتحرم منهكامازاد فى قلبى هواهماترجع بقى.. حبيبك اناواللهى بموت من وقتهابص فىعينيه طب امسك اديهمش دى اللى قولت انك بتحبه
فى حاجات عشتها وياك وماتنفعش الا معاك لو ضاع منى انا اضيع واموت ولا تنفع بعده حياة

11/اغنيه هىدى
اكتر حاجه بحبها فيكى هوه ده هوه ده قلبكواكتر حاجه شدتنى ليكى هى دىهىدى طيبة قلبكواكتر حاجه بتموتنى وتودينى كده وتجيبنىلما اديه بتيجىعليكى وعنيكى فى عنيهعليكى ماشيه الله يخليكى بالراحه عليا ياه على الايام لماالايامتضحك للو احد مره واحده اه ياسلام يا سلامهاقولك كلام انا عمرىماقلته لاى واحدهانا عارف ان الملايكه ياحبيبتى مابتتشفشوازاى انا شايفكواحلى مافى حبى ليكى انه اتاخد افشانا علشان مابخافش

12/اغنيه ايام زمان
بياخدنا حنين ويجبنا حنينايام بتعدى وكل يوم بنشوف كتيربتغيب اوقاتعن بالنا حاجات وحاجات فى قلوبنا بنفتكرهابكل خير ناس ونفارق ناسومش قادرينننسى اللى كانمين فى الدنيا دى مين ماحلمش فى يوملو ترجع بيا ايامزمانعلى زكرى ساعات فى حياتنا زمانعايشين نتمنى يوم من العمر اللى فاتونعيش مع ناس كانوا اغلى الناسوياريت لو ترجع بيننا اجمل زكرياتناسبنقابل ناس ونفارق ناسومش قادرين ننسى اللى كانمين فى الدنيا دى مينماحلمش فى يوملو ترجع بيه ايام زمان

ماترجع بقى.. حبيبك انا والله بموت من وقتها بص فى عينيه طب امسك اديه مش دى اللى قولت انك بتحبها فى حاجات عشتها وياك وماتنفعش الا معاك لو ضاع منى انا اضيع واموت ولا تنفع بعده حياة
https://yalla4ever.hooxs.com

كلمات البوم قرب كمان تامر حسنى2008
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-